Vracení a reklamace
Jak reklamovat zboží?
Produkty můžete reklamovat do 2 let od zakoupení.
Zaslání reklamovaného zboží zpět do internetového obchodu
Zabalte reklamované produkty a přiložte fakturu do balíku ( najdete ji v e-mailu s potvrzením objednávky - dokument je v příloze nebo ji také najdete na MŮJ ÚČET - Moje objednávky - na podrobnostech dané objednávky) nebo místo faktury můžete také přiložit papír , kde uvedete číslo objednávky, jméno a příjmení a důvod reklamace.
Reklamace zboží na prodejně
Máte v okolí kamennou prodejnu? Můžete tam reklamovat zboží. Stačí si vzít reklamované výrobky a fakturu - vytištěnou nebo e-fakturu (např. máte ji v mobilu).
To je vše. Nemusíte nic vyplňovat na naší stránce. Reklamační formulář vyplní za Vás pracovníci prodejny.
Reklamované zboží můžete poslat na vlastní náklady na adresu:
HL MODA
Helena Hekrlová
Masarykovo náměstí 19
58601 Jihlava