Vracení a reklamace

Jak reklamovat zboží?

 

Produkty můžete reklamovat do 2 let od zakoupení.

Zaslání reklamovaného zboží zpět do internetového obchodu

Zabalte reklamované produkty a přiložte fakturu do balíku ( najdete ji v e-mailu s potvrzením objednávky - dokument je v příloze nebo ji také najdete na MŮJ ÚČET - Moje objednávky - na podrobnostech dané objednávky) nebo místo faktury můžete také přiložit papír , kde uvedete číslo objednávky, jméno a příjmení a důvod reklamace.

 

Reklamace zboží na prodejně

Máte v okolí kamennou prodejnu? Můžete tam reklamovat zboží. Stačí si vzít reklamované výrobky a fakturu - vytištěnou nebo e-fakturu (např. máte ji v mobilu).

To je vše. Nemusíte nic vyplňovat na naší stránce. Reklamační formulář vyplní za Vás pracovníci prodejny.

Reklamované zboží můžete poslat na vlastní náklady na adresu:

 

HL MODA

Helena Hekrlová 

Masarykovo náměstí 19

58601 Jihlava

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz